ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН САМООСВІТИ
12.05. – 15.05.2020
| |||||||||||||||||||||||||||||||
День тижня
|
Форма/вид
|
Тема
|
Результат
| ||||||||||||||||||||||||||||
Вівторок
|
EDERA_PROSCHOOL:
(3 модуль)
|
PS101 ПРО. Школу для вчителів
|
Сертифікат
| ||||||||||||||||||||||||||||
Середа
|
Вебінар
|
Запровадження НАССР у шкільних кухнях та садочках
| |||||||||||||||||||||||||||||
Четвер
|
Курс на Prometheus
( 3 модуль)
|
Психологія стресу та способи боротьби з ним
| |||||||||||||||||||||||||||||
П’ятниця
|
Курс на Prometheus
( 4 модуль)
|
Психологія стресу та способи боротьби з ним
|
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ
ПЛАН САМООСВІТИ
04.05. – 08.05.2020
| |||
День тижня
|
Форма/вид
|
Тема
|
Результат
|
Понеділок
|
EDERA_PROSCHOOL:
(1
модуль)
|
PS101 ПРО.Школу
для вчителів
| |
Вівторок
|
EDERA_PROSCHOOL:
(2
модуль)
|
PS101 ПРО.Школу
для вчителів
|
Сертифікат
|
Середа
|
Курс
на Prometheus
(
1 модуль)
|
Психологія
стресу та способи боротьби з ним
| |
Четвер
|
Вебінар
|
Самооцінювання
освітніх і управлінських процесів закладу загальної середньої освіти
|
Сертифікат
|
П’ятниця
|
Курс
на Prometheus
(
2 модуль)
|
Психологія
стресу та способи боротьби з ним
|
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН САМООСВІТИ
27.04. – 30.04.2020
|
|||
День тижня
|
Форма/вид
|
Тема
|
Результат
|
Понеділок
|
Перегляд фахової літератури
|
Стратегічне мислення в освітньому процесі
|
|
Вівторок
|
Вебінар
|
Ресурси міжнародних екологічних проєктів для роботи
в сучасній школі
|
Матеріали вебінару
|
Середа
|
Вебінар
|
Онлайн-інструменти для створення навчальних відео та
скрінкастів
|
Матеріали вебінару
|
Четвер
|
Перегляд фахової літератури
|
Внутрішня система забезпечення якості освіти
|
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН САМООСВІТИ
21.04. – 24.04.2020
|
|||
День тижня
|
Форма/вид
|
Тема
|
Результат
|
Вівторок
|
Онлайн-EdCamp
2020
|
«5
КРОКІВ ДО ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ В ЕПОХУ СОЦМЕРЕЖ»
|
|
Середа
|
Вебінар
|
Онлайн-тести
«На Урок» - огляд можливостей для дистанційної роботи
|
|
Четвер
|
Семінар -практикум
|
Створення
інклюзивно-освітньог
|
Сертифікат
|
П’ятниця
|
Онлайн-EdCamp 2020
|
СТІЙКІСТЬ
У НЕСТІЙКОМУ СВІТІ
|
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН САМООСВІТИ
13.04. – 17.04.2020
|
|||
День тижня
|
Форма/вид
|
Тема
|
Результат
|
Понеділок
|
Антикризовий онлайн-EdCamp Ukraine 2020 : школа зараз і у «світлі
після»
Тримай п’ять, освіто!
|
Відповідно до програми
|
Спілкування з спікерами
|
Вівторок
|
Вебінар ПОІППО ім.
М.В.Остроградського
|
"Праксеологічні виклики дистанційної освіти в умовах
карантину
|
Сертифікат
Спілкування з спікерами
|
Антикризовий онлайн-EdCamp Ukraine 2020 : школа зараз і у «світлі
після»
Тримай п’ять, освіто!
|
Відповідно до програми
|
Спілкування з спікерами
|
|
Середа
|
Антикризовий онлайн-EdCamp Ukraine 2020 : школа зараз і у «світлі
після»
Тримай п’ять, освіто!
|
Відповідно до програми
|
Спілкування з спікерами
|
Четвер
|
Антикризовий онлайн-EdCamp Ukraine 2020 : школа зараз і у «світлі
після»
Тримай п’ять, освіто!
|
Відповідно до програми
|
Спілкування з спікерами
|
П’ятниця
|
Антикризовий онлайн-EdCamp Ukraine 2020 : школа зараз і у «світлі
після»
Тримай п’ять, освіто!
|
Відповідно до програми
|
Спілкування з спікерами
|
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН САМООСВІТИ
06.04. – 10.04.2020
|
|||
День тижня
|
Форма/вид
|
Тема
|
Результат
|
Понеділок
|
Вебінар
|
Використання Google Classroom для організації високотехнологічно-го навчання через
смартфон
|
Робота по застосованню з педагогами та учнями
|
Вівторок
|
Вебінар
|
Використання сервісу Zoom для
проведення дистанційних занять
|
Проведення онлайн-уроків
|
Середа
|
Вебінар
|
Організація роботи школи в умовах карантину: нормативні
орієнтири
|
Сертифікат
|
Четвер
|
Онлайн-марафон
|
Життя і навчання під час
карантину. Практичні поради психолога
|
|
П’ятниця
|
Навчання/соціальна мережа Facebook
|
НАССР
|
Приведення документації відповідно до вимог
|
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН САМООСВІТИ
30.03. – 03.04.2020
|
|||
День тижня
|
Форма/вид
|
Тема
|
Результат
|
Понеділок
|
Навчання на платформі «На Урок»
|
Створення тестів, завдань, вивчення досвіту колег
|
Використання тестів з сайту «На Урок»
|
Вівторок
|
Навчання на платформі «Всеосвіта»
|
Створення тестів, завдань, вивчення досвіту колег
|
Використання тестів з сайту «Всеосвіта»
|
Середа
|
Вивчення матеріалів від віидавнцтва «Шкільний світ»
|
||
Четвер
|
Вебінар
Від платформи «На Урок»
|
Як організувати дистанційне
навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів
|
Застосування в роботі
|
П’ятниця
|
Вебінар
|
Використання
Google Classroom для організації високотехнологічного навчання
|
Організовано навчання на цій платформі
|
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН САМООСВІТИ
24.03. – 28.03.2020
|
|||
День тижня
|
Форма/вид
|
Тема
|
Результат
|
Понеділок
|
Курс
вчителів
|
Цифрові навички для вчителя
|
Електронний сертифікат
|
Вівторок
|
Курс
Оглядовий освітній серіал «Каратнин – онлайн сервіси
для
|
Онлайн-сервіси для вчителя
|
Електронний сертифікат
|
Середа
|
Вебінар від Всеосвіти
|
Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали
на допомогу педагогу
|
|
Четвер
|
Вебінар
|
Використання
Google Classroom для організації високотехнологічного навчання
|
|
П’ятниця
|
Розробка і опублікування власного тесту на сайті Всеосвіта
|
«Поетичне бачення світу»
|
Сертифікат
|
Індивідуальний план роботи учителя Ракосій О.С. на період карантину
Завдання
|
Час
|
|
12.03.
2020
|
1.Підготовка
завдання із зарубіжної літератури для 6 класу.
2. Заняття а індивідуальною формою навчання з ученицею
5 класу.
|
8.00
до 12.00
|
13.03.
2020
|
1.Підготовка завдання із зарубіжної літератури для 5
класу та німецької мови для 9 класу.
2. Робота з онлайн ресурсами для полегшення
дистанційного навчання.
|
8.00 – 10.00
|
16.03.
2020
|
1.Підготовка завдання із зарубіжної літератури для 5
класу та німецької мови для 9 класу.
2. Онлайн консультування учнів 9 класу (німецька мова)
3. Заняття а
індивідуальною формою навчання з ученицею 5 класу.
|
8.00 – 13.00
|
17.03.
2020
|
1. Онлайн консультування учнів 9 класу (німецька мова)
|
10.00 – 11.00
|
18.03.
2020
|
1.Підготовка завдання із зарубіжної літератури для 5
класу та мистецтва для 9 класу
2. Онлайн консультування учнів 6 класу (зарубіжна
література)
|
8.00 -10.00
|
19.03.
2020
|
1.Підготовка завдання із зарубіжної літератури для 6
класу.
2. Заняття а індивідуальною формою навчання з ученицею
5 класу.
3. Онлайн консультування учнів 5 класу (зарубіжна
література)
|
8.00 – 11.00
|
20.03.
2020
|
Онлайн консультування учнів 5,6 та 9 класів
|
8.00 – 10.00
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий